مدارک پزشکی

مدارک پزشکی

مدارک پزشکی/ادبی
مدارک پزشکی

مدارک پزشکی

مدارک پزشکی/ادبی

شرح وظایف مسئول مدارک پزشکی

گر چه تو بیمارستانا کسی قدرتون نمیدونه و هزارتا کار دیگه بهتون واگذار میکنن مخصوصا بیمارستانای کوچیک  ولی این کارا برا مدارک پزشکیا ست :

1. کسب خط مشی و دستورالعمل لازم از سرپرست مربوطه
2.
نظارت بر واحدهای تحت پوشش پذیرش و ترخیص بیماران، بایگانی، کامپیوتر، آمار بیمارستان
3.
نظارت بر ورود و خروج پرونده ها و تکمیل بودن آنها درزمان پذیرش تا ترخیص بیمار
4.
نظارت بر نحوه پاسخگویی به شکایات قانونی
5.
بررسی و تحقیق درباره بهبود فرمهای مدارک پزشکی - روشهای کار - وسایل - جا و مکان قسمت مدارک پزشکی 

 6.  درخواست و نظارت بر تهیه کلیه فرمهای پرونده های بیمارستانی
7.
تنظیم سیستم کنترل پرونده بیماران بستری
8.
شرکت در کمیته های بیمارستانی و عهده دار بودن مسئولیت کمیته مدارک پزشکی
9.همکاری
در تجزیه و تحلیل کیفی مدارک پزشکی با کمیته های مربوطه
10.
نظارت بر صدور جواز دفن و گواهی ولادت
11.
نظارت بر درخواست پرونده از واحدهای مختلف بیمارستان
12.
همکاری د رتحویل پرونده جهت امور تحقیقاتی پزشکان و دانشجویان
13.
بررسی آمار و گزارش اقدامات واحد مربوطه به صورت ماهیانه جهت ارائه به مقام مافوق
14.
شرکت در برنامه های آموزشی - تحقیقاتی و مطالعه آخرین پیشرفتها در زمینه شغلی
15.
آموزش تئوری و عملی افراد تحت نظر
16.
نظارت در رعایت نظم وانضباط اداری پرسنل
17.
پیگیری تامین نیروی انسانی در واحد مربوطه
18.
تهیه برنامه کشیک پرسنل و محاسبه ساعت اضافه کار و امتیاز طرح مشارکت کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط
19.
ارزشیابی سالیانه و ماهیانه کارکنان تحت پوشش
20.
برنامه ریزی ، تقسیم کار و در صورت مرخصی جایگزینی نیرو در واحد مربوطه
21.
نظارت بر عمکرد و نحوه برخورد کارکنان تحت پوشش .
22.
ثبت وگزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط شامل درخواستها ، وقایع غیر مترقبه ، حوادث ، کمبودها و نقایص
23.راهنمایی
و کمک به کارآموزان رشته پذیرش و مدارک پزشکی
24.
انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق 

امیدوارم تو شغلتون موفق باشین 

مدارکیا اگه چیزی در مورد مدارک پزشکی میخواستین پیغام بفرستین تا کمکتون کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد